Модель та організація учнівського самоврядування

 

Дитячо-юнацьке об’єднання „МИ КИЯНИ” визначило основними напрямками своєї роботи ті питання шкільного життя, що найбільше цікавлять учнів і у розв’язанні яких школа має певні успіхи, надбання. Пріоритетними напрямками є розвиток учнівського самоврядування, навчальна, виховна, інформаційно -методична ,пошукова робота.

Кожен учень, маючи доручення (постійні, тимчасові), протягом свого навчання проходить школу учнівського самоврядування.

Найвищий орган – рада співуправління. До її складу входять учні 5-11 класів.

Керує радою — президент і віце призедент . Рада має 5 міністерств ( освіти, культури, екології та спорту, правопорядку, інформаціїї, волонтерський загін).

Рада співуправління вдається до різноманітних форм і методів роботи: засідання, зустрічі за круглим столом, конференції,”виїзні” засідання у класах, рейди-перевірки, випуск газет, блискавок, інформаційних вісників, огляди роботи активу, рад справ, обмін досвідом, проведення на самоврядних засадах різних свят, конкурсів, змагань, що сприяє активізації шкільного життя, зацікавленості учнів справами колективу.

Разом із радою співуправління працюють клуби за інтересами: „Пошук”, „КВК”,

„ ЮІД в дії”.

Міністерства ( освіти, культури, екології та спорту, правопорядку, інформації, волонтерський рух ) очолюють лідери-активісти класів.

Засідання відбуваються 1 – 2 рази на місяць, навчання міністерств – 1 раз на місяць.

Засідання активу, навчання активу проводиться за авторськими програмами і планами , розробленими педагогом- організатором.

Пропагуючи свій досвід, учні виступають на різних олімпіадах та КВК, беруть участь у різноманітних конкурсах і фестивалях, у районних та міських заходах.